כמו שהובטח לפני מספר שבועות, אנו מביאים את תרגום הראיון שערך הג'רוסלם פוסט עם שמואל מנטינבנד- מנהל המכירות של סוניגו.
ש: אילו שינויים קרו בעולם ההובלה הבינלאומית בשנים האחרונות ובעיקר מאז ה 9.11 ???
ת: בזמן שנושא האריזות והטענת המטענים ובמכולות נשאר פחות או יותר דומה, נושא האבטחה והביטחון קיבל מימד נוסף.
שלטונות ארה"ב הוציאו לאחרונה דרישה למידע נוסף הנדרש לגבי כל מטען. (זה נקרא: 10 + 2).
חברות לשילוח בינלאומי ורילוקיישן בארה"ב החלו בנסיון ללמתן ולפשט את התהליך. אולם צריך לזכור שמשלוחים רבים מתחילים באריזת החפצים בבית הלקוח- או שהמשלוחים הללו נארזים ונאטמים בבית הלקוח - השיקולים הביטחוניים של שלטונות ארה"ב די מובנים ולגיטימיים.
ש: איך הנושא הזה השפיע על חברות ההובלה הישראליות?
ת: אני לא חושב שהגברת הפיקוח על המטענים או תוספת ניירת השפיעה על העבודה שלנו.
מצד שני ההשפעה על הכלכלה העולמית כן השפיעה על חברות ההובלה.
מצד שלישי כיון שרוב הלקוחות שלנו הם לקוחות פרטיים- לא הושפענו מ"המצב". בניגוד לחברות אחרות העוסקות בשוק המשותף.
שאלות ותשובות נוספות- בפוסטים הבאים.
ש: אילו שינויים קרו בעולם ההובלה הבינלאומית בשנים האחרונות ובעיקר מאז ה 9.11 ???
ת: בזמן שנושא האריזות והטענת המטענים ובמכולות נשאר פחות או יותר דומה, נושא האבטחה והביטחון קיבל מימד נוסף.
שלטונות ארה"ב הוציאו לאחרונה דרישה למידע נוסף הנדרש לגבי כל מטען. (זה נקרא: 10 + 2).
חברות לשילוח בינלאומי ורילוקיישן בארה"ב החלו בנסיון ללמתן ולפשט את התהליך. אולם צריך לזכור שמשלוחים רבים מתחילים באריזת החפצים בבית הלקוח- או שהמשלוחים הללו נארזים ונאטמים בבית הלקוח - השיקולים הביטחוניים של שלטונות ארה"ב די מובנים ולגיטימיים.
ש: איך הנושא הזה השפיע על חברות ההובלה הישראליות?
ת: אני לא חושב שהגברת הפיקוח על המטענים או תוספת ניירת השפיעה על העבודה שלנו.
מצד שני ההשפעה על הכלכלה העולמית כן השפיעה על חברות ההובלה.
מצד שלישי כיון שרוב הלקוחות שלנו הם לקוחות פרטיים- לא הושפענו מ"המצב". בניגוד לחברות אחרות העוסקות בשוק המשותף.
שאלות ותשובות נוספות- בפוסטים הבאים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה